Sitemap

  1. Blz. 1 2e Bestuursrapportage 2024
    1. Blz. 2 Programma's
      1. Blz. 3 Inleiding
        1. Blz. 4 1. Inleiding
          1. Blz. 5 1. Inleiding
          2. Blz. 6 1.1 Leeswijzer
      2. Blz. 7 Financiële resultaat / begrotingssaldo
        1. Blz. 8 2.1 Inleiding
          1. Blz. 9 2.1 Inleiding
        2. Blz. 10 2.2 Resultaten 2e bestuursrapportage 2024
          1. Blz. 11 2.2 Resultaten 1e bestuursrapportage 2023
        3. Blz. 12 2.3 Resultaten per programma
          1. Blz. 13 2.2 Resultaten 1e bestuursrapportage 2024
        4. Blz. 14 2.3.1 Programma Leefbaarheid
          1. Blz. 15 2.3.1 Tabel
          2. Blz. 16 1.1 Bijstelling Meerjaren onderhoudsplan (MJOP) gemeentelijke accommodaties
          3. Blz. 17 1.2 Advocaatkosten sluiten bulkterminal
          4. Blz. 18 1.3 Project illegaal in gebruik genomen groen
          5. Blz. 19 1.4 Uitstel asfaltverharding Boulevard de Ruyter
          6. Blz. 20 1.5 Toegankelijkheid bushaltes
          7. Blz. 21 1.6 Lagere kosten gas en elektra
          8. Blz. 22 1.7 Uitstel software onderhoud bruggen (Provincie)
          9. Blz. 23 1.8 Uitkering aanvraag extra vergoeding aanpak zwerfafval
          10. Blz. 24 1.9 Verlaging Groen
          11. Blz. 25 1.10 Tijdelijke huisvesting de Parelburcht en KOW
          12. Blz. 26 1.11 Meicirculaire 2024
          13. Blz. 27 1.12 Hogere bijdrage Veiligheidsregio 2024
          14. Blz. 28 1.13 Single-use plastic (SUP) regeling
          15. Blz. 29 1.14 Hogere opbrengst rioolheffing
          16. Blz. 30 1.15 Hogere opbrengst afvalstoffenheffing
          17. Blz. 31 1.16 SPUK Sport exploitatie
          18. Blz. 32 1.17 Samenwerkingsovereenkomst l‘escaut
          19. Blz. 33 1.18 SPUK NPO
          20. Blz. 34 1.19 Reserve Aanloopverliezen parkeergarage Machinefabriek
        5. Blz. 35 2.3.2 Programma Aantrekkelijke stad
          1. Blz. 36 2.3.2 Tabel
          2. Blz. 37 2.1 Bijstelling Meerjaren onderhoudsplan (MJOP) gemeentelijke accommodaties
          3. Blz. 38 2.2 Meicirculaire 2024
          4. Blz. 39 2.3 Meicirculaire 2024: uitvoeringskosten omgevingswet
          5. Blz. 40 2.4 Budget klein onderhoud te slopen panden
        6. Blz. 41 2.3.3 Programma Sociale samenhang
          1. Blz. 42 2.3.3 Tabel
          2. Blz. 43 3.1 Update Wmo Begroting
          3. Blz. 44 3.2 Verdeelsleutel GR GGD vanaf 2025
          4. Blz. 45 3.3 Bijstelling automatiseringskosten toegang Wmo Jeugd
          5. Blz. 46 3.4 Bijstelling Meerjaren onderhoudsplan (MJOP) gemeentelijke accommodaties
          6. Blz. 47 3.5 Hogere inkoop- en uitvoeringskosten jeugd 2024
          7. Blz. 48 3.6 Afrekening jaarresultaat 2023 GGD reguliere taken
          8. Blz. 49 3.7 Verhoging VZG richtlijn GGD 2024 reguliere taken
          9. Blz. 50 3.8 Extra bijdrage 2024 Orionis
          10. Blz. 51 3.9 Bijstelling kosten Investeringsfonds Sociaal Domein
          11. Blz. 52 3.10 Bijstelling besparingen Investeringsfonds Sociaal Domein
          12. Blz. 53 3.11 Taakstelling accommodaties
          13. Blz. 54 3.12 Lagere kosten gas en elektra
          14. Blz. 55 3.13 Meicirculaire 2024
          15. Blz. 56 3.14 Septembercirculaire 2024
          16. Blz. 57 3.15 Begrote resultaat 2024 regiobudget centrumtaken
          17. Blz. 58 3.16 Budget lokale preventiemiddelen BW/MO
          18. Blz. 59 3.17 Onttrekking reserve sociaal domein o.bv. inspectierapport 2021-2022
          19. Blz. 60 3.18 Kosten Opvang Vluchtelingen Oekraïne
          20. Blz. 61 3.19 Transitiekosten Huisvesting Oekraïners Westerzicht
          21. Blz. 62 3.20 Kosten Asiel / Noodopvang
          22. Blz. 63 3.21 SPUK inburgering 2022 en 2023
          23. Blz. 64 3.22 Plan statushouders Wind in de Zeilen
          24. Blz. 65 3.23 Aframen budget klein onderhoud te slopen panden
          25. Blz. 66 3.24 SPUK NPO
          26. Blz. 67 3.25 Reserve Aanloopverliezen parkeergarage Machinefabriek
        7. Blz. 68 2.3.4 Programma Bestuur
          1. Blz. 69 2.3.4 Tabel
          2. Blz. 70 4.1 Stelpost septembercirculaire 2023
          3. Blz. 71 4.2 Hogere kosten accountant
          4. Blz. 72 4.3 Bijdrage GGU op juiste hoogte brengen
          5. Blz. 73 4.4 Onderuitputting personeelskosten
          6. Blz. 74 4.5 Kosten trainees
          7. Blz. 75 4.6 Budgetoverheveling wet goed verhuurderschap
          8. Blz. 76 4.7 Tijdelijke versterking team Financiën & Control
        8. Blz. 77 2.3.5 Overhead
          1. Blz. 78 2.3.5 Tabel
          2. Blz. 79 5.1 Restant taakstelling overhead
          3. Blz. 80 5.2 Bijstelling Meerjaren onderhoudsplan (MJOP) gemeentelijke accommodaties
          4. Blz. 81 5.3 Aframen stelpost procesoptimalisatie
          5. Blz. 82 5.4 Uitbreiding beveiliging stadhuis
          6. Blz. 83 5.5 Afrekening tijdelijke huisverboden 2022-2023
          7. Blz. 84 5.6 Inzet team Wmo-jeugd voor toegang BW-MO
          8. Blz. 85 5.7 Bijstelling SPUK CDOKE
          9. Blz. 86 5.8 Tijdelijke versterking team Financiën & Control
          10. Blz. 87 5.9 Vrijval lasten Regeling voor vervroegde uittreding (RVU)
          11. Blz. 88 5.10 Onderuitputting personeelskosten
          12. Blz. 89 5.11 Kosten trainees
          13. Blz. 90 5.12 Onderuitputting budgetten team A&O
        9. Blz. 91 2.3.6 Algemene dekkingsmiddelen
          1. Blz. 92 2.3.6 Tabel
          2. Blz. 93 6.1 Meicirculaire 2024
          3. Blz. 94 6.2 Septembercirculaire 2024
          4. Blz. 95 6.3 OZB eigendom woningen en gebruik niet woningen
          5. Blz. 96 6.4 Faillissement Bulk Terminal Zeeland (BTZ)
          6. Blz. 97 6.5 Toeristenbelasting
          7. Blz. 98 6.6 Voordeel rentelasten
          8. Blz. 99 6.7 Tijdelijke huisvesting De Parelburcht en Kinderopvang Walcheren
          9. Blz. 100 6.8 Onttrekking reserve sociaal domein o.b.v. inspectierapport 2021-2022
          10. Blz. 101 6.9 Herwaardering deelneming GBE Aqua
        10. Blz. 102 2.4 Budgetoverhevelingen
          1. Blz. 103 Budgetoverhevelingen
          2. Blz. 104 1.1 Klimaat en energie
          3. Blz. 105 1.2 Toekomstbestendige leefomgeving
          4. Blz. 106 1.3 Project grondstoffenbeleid
          5. Blz. 107 1.4 Havenplannen
          6. Blz. 108 2.1 Middelen Karolingische Burg
          7. Blz. 109 2.2 Cultuurvisie
          8. Blz. 110 3.1 Buurtteams
          9. Blz. 111 3.2 Lokale Inclusie Agenda
          10. Blz. 112 3.3 Investeringsfonds Sociaal Domein
          11. Blz. 113 3.4 Plan van aanpak Sociaal Domein
          12. Blz. 114 3.5 Armoedebeleid
          13. Blz. 115 4.1 Expertise exit artikel 12
          14. Blz. 116 4.2 Digitalisering bouwarchief
          15. Blz. 117 5.1 Organisatievisie
          16. Blz. 118 5.2 Thuiswerkplekken
          17. Blz. 119 5.3 Digitalisering bouwarchief
        11. Blz. 120 2.5 Begrotingssaldo
          1. Blz. 121 2.5 Begrotingssaldo
      3. Blz. 122 Algemene uitkering
        1. Blz. 123 3. Algemene uitkering
          1. Blz. 124 Meicirculaire en Septembercirculaire 2024
      4. Blz. 125 Sociaal Domein
        1. Blz. 126 4. Sociaal Domein
          1. Blz. 127 Inleiding
          2. Blz. 128 4.1 Begrotingssaldo Sociaal domein
          3. Blz. 129 4.2 Voortgang taakstelling Sociaal Domein
      5. Blz. 130 Risico's
        1. Blz. 131 5. Risico's
          1. Blz. 132 Risico's
      6. Blz. 133 Programma's
        1. Blz. 134 6.1 Programma Leefbaarheid
          1. Blz. 135 Mijlpalen Leefbaarheid
          2. Blz. 136 Dashboard
          3. Blz. 137 6.1.1 Verkeer en vervoer
            1. Blz. 138 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 139 Een optimaal bereikbaar en toegankelijk Vlissingen.
                1. Blz. 140 Mobiliteitsplan
              2. Blz. 141 Vlissingen voorbereiden op het nieuwe provinciale mobiliteitsnetwerk met hubs, deelmobiliteit en nieuwe vormen van vervoer.
                1. Blz. 142 Flextaxi, mobiliteitshubs en nieuwe mobiliteitsvormen.
              3. Blz. 143 Aantrekkelijke boulevards om aan te wonen en te verblijven.
                1. Blz. 144 Sluitingsregime op de boulevards
          4. Blz. 145 6.1.2 Parkeren
            1. Blz. 146 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 147 Een goede leef- en verblijfskwaliteit in centrum en woonwijken.
                1. Blz. 148 Parkeerbeleidsplan
                2. Blz. 149 Parkeerverordening 2024, uitvoeringsbesluit 2024, verordening parkeerbelastingen 2024 en parkeervoorziening Machinefabriek
          5. Blz. 150 6.1.3 Onderwijshuisvesting
            1. Blz. 151 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 152 Voldoende, duurzame en goede huisvesting voor scholen en bewegingsonderwijs.
                1. Blz. 153 Voorbereiding voor het nieuwe kindcentrum op het Scheldekwartier
          6. Blz. 154 6.1.4 Sportaccommodaties
            1. Blz. 155 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 156 Het welzijn van inwoners bevorderen door het stimuleren van een gezonde en actieve leefstijl.
                1. Blz. 157 Programma van eisen voor de sportzaal in de Machinefabriek
          7. Blz. 158 6.1.5 Afval
            1. Blz. 159 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 160 Het behalen van de VANG (Van afval naar Grondstof) doelstelling- 100 kilo restafval per inwoner per jaar.
                1. Blz. 161 Eerste fase nieuwe afvalinzamelsysteem
          8. Blz. 162 6.1.6 Klimaat
            1. Blz. 163 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 164 Een schone stad en samen minder energie gebruiken, die tegelijk uit meer duurzame bronnen komt.
                1. Blz. 165 Uitgangspuntennotitie voor het programma "Toekomst Bestendige Leefomgeving"
          9. Blz. 166 6.1.7 Continue taken
            1. Blz. 167 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 168 Continue taken
                1. Blz. 169 Burgerhulpverleningsnetwerk
        2. Blz. 170 6.2 Programma Aantrekkelijke Stad
          1. Blz. 171 Mijlpalen Aantrekkelijke stad
          2. Blz. 172 Dashboard
          3. Blz. 173 6.2.1 Economische ontwikkeling
            1. Blz. 174 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 175 Een kwaliteitsimpuls geven aan het stationsgebied. Daarbij verbeteren we de aansluiting op en bereikbaarheid van de Kenniswerf en binnenstad. Het stationsgebied gaat functioneren als motor voor economische groei.
                1. Blz. 176 Planvormingsfase stationsgebied
              2. Blz. 177 Een aantrekkelijk vestigingsklimaat voor bedrijven en (kennis)instellingen op de Kenniswerf om te komen tot een Hotspot voor Delta Innovatie (HDI).
                1. Blz. 178 Opstellen Kennis & Innovatieagenda Hotspot Delta Innovatie
              3. Blz. 179 Een aantrekkelijke gemeente voor bewoners en bezoekers, waar evenementen zorgen voor reuring en dynamiek.
                1. Blz. 180 Evenementenvisie 2030
              4. Blz. 181 Bevorderen van een gevarieerd en kwalitatief horeca aanbod dat bijdraagt aan de reuring, dynamiek en economische versterking van de binnenstad.
                1. Blz. 182 Nieuw horecabeleid
          4. Blz. 183 6.2.2 Wonen en bouwen
            1. Blz. 184 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 185 Voldoende kwalitatieve huisvesting voor studenten in Vlissingen.
                1. Blz. 186 Uitgangspunten visie Kenniswerf
              2. Blz. 187 Kleinschalige complexgewijze huisvesting van internationale werknemers.
                1. Blz. 188 Kleinschalige complexgewijze huisvesting van internationale werknemers
                2. Blz. 189 Vergunningen realisatie van complexgewijze huisvesting
          5. Blz. 190 6.2.3 Ruimtelijke ordening
            1. Blz. 191 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 192 Het Stadslandgoed inrichten op een ruimtelijk, maatschappelijk en economische verantwoorde wijze. Met als doel een goede landschappelijke inpassing van de in het gebied gelegen voorzieningen.
                1. Blz. 193 Afsluiten convenant financiering Stadslandgoed
              2. Blz. 194 Een ruimtelijk, maatschappelijk en economisch verantwoorde invulling van het Nollebos- Westduinpark op basis van het in 2021 vastgestelde streefbeeld.
                1. Blz. 195 Uitvoerings- en financieringsplan Nollebos- Westduinpark
              3. Blz. 196 Een ruimtelijk, maatschappelijk en economisch verantwoorde invulling van het Arsenaalgebied.
                1. Blz. 197 Visie Arsenaalgebied
              4. Blz. 198 Stedenbouwkundige verantwoorde invulling van het gebied Baskensburg-West met de meest gewenste en benodigde functies (ruimtelijk, financieel en functioneel haalbaar).
                1. Blz. 199 Baskensburg-West
          6. Blz. 200 6.2.4 Continue taken
            1. Blz. 201 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 202 Continue taken
                1. Blz. 203 Binnenstad
                2. Blz. 204 Toerisme - Uitvoeringsagenda
                3. Blz. 205 Aanjaaggelden Zeeland in Stroomversnelling (ZIS) en gelden Just Transition Fund (JTF)
        3. Blz. 206 6.3 Programma Sociale Samenhang
          1. Blz. 207 Mijlpalen Sociale samenhang
          2. Blz. 208 Dashboard
          3. Blz. 209 6.3.1 Ontwikkelagenda sociaal domein
            1. Blz. 210 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 211 Inzicht in ontwikkelingen in het sociaal domein.
                1. Blz. 212 Dashboard sociaal domein
          4. Blz. 213 6.3.2 Artikel 12-traject sociaal domein en werk & inkomen
            1. Blz. 214 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 215 Een betaalbaar en duurzaam aanbod van zorg en ondersteuning.
                1. Blz. 216 Vervolgopdrachten in het kader van artikel 12
          5. Blz. 217 6.3.3 Zeeuwse samenwerking sociaal domein
            1. Blz. 218 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 219 Meer regie en sturing in het sociaal domein en minder bestuurlijke drukte en efficiëntere inzet van capaciteit.
                1. Blz. 220 Governance structuur voor inkoop van jeugdhulp, beschermd wonen, maatschappelijke opvang en vrouwenopvang
              2. Blz. 221 In control zijn bij de Zeeuwse vraagstukken en de samenwerking in het sociaal domein.
                1. Blz. 222 Bijdrage aan de regio (sociaal domein)
          6. Blz. 223 6.3.4 Preventie, vroegsignalering en toegang sociaal domein
            1. Blz. 224 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 225 Inwoners met meerdere problemen ondersteunen, waarbij alle betrokken partijen goed samenwerken en tot een gecoördineerde aanpak komen.
                1. Blz. 226 Wams
          7. Blz. 227 6.3.5 Werk en inkomensregelingen
            1. Blz. 228 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 229 Grip en sturing op de taken die de gemeente heeft gedelegeerd aan Orionis Walcheren.
                1. Blz. 230 Gewijzigde GR Orionis Walcheren
              2. Blz. 231 Actueel armoedebeleid.
                1. Blz. 232 Actueel armoedebeleid
              3. Blz. 233 Als maatschappelijke organisatie een bijdrage leveren aan de participatie van mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt.
                1. Blz. 234 SROI/banenafspraak
          8. Blz. 235 6.3.6 Maatwerkdienstverlening 18+
            1. Blz. 236 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 237 Doorontwikkeling van de aanvullende zorg binnen de Wmo als onderdeel van de Vlissingse zorgdriehoek.
                1. Blz. 238 Raamovereenkomst 'Wmo: aanvullende zorg'
          9. Blz. 239 6.3.7 Jeugdhulp
            1. Blz. 240 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 241 Passende zorg en ondersteuning aan kwetsbare jeugdigen en gezinnen binnen financieel houdbare kaders.
                1. Blz. 242 Actielijnen Regiovisie Jeugdhulp Zeeland 2023-2028 en aanbesteding jeugdhulp 2025 – 2028
          10. Blz. 243 6.3.8 Geëscaleerde zorg 18+
            1. Blz. 244 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 245 Inwoners die aangewezen zijn op beschermd wonen en opvang komen op een verantwoorde manier zelfstandig in de wijk te wonen.
                1. Blz. 246 Convenant Weer Thuis op Walcheren
          11. Blz. 247 6.3.9 Geëscaleerde zorg 18-
            1. Blz. 248 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 249 Voorkomen dat kwetsbare jeugd- en gezinsproblematiek escaleert naar crisis en/of gedwongen kader.
                1. Blz. 250 Expertise van GI’s
          12. Blz. 251 6.3.10 Continue taken
            1. Blz. 252 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 253 Continue taken
                1. Blz. 254 Wet inburgering
                2. Blz. 255 Arbeidsmarkt. Wind in de Zeilen: fiche I impuls werkzoekenden
        4. Blz. 256 6.4 Programma Bestuur
          1. Blz. 257 Mijlpalen Bestuur
          2. Blz. 258 Dashboard
          3. Blz. 259 6.4.1 Implementatie Wet open overheid
            1. Blz. 260 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 261 Op een effectieve en efficiënte wijze voldoen aan de verplichtingen in de Woo. Tijdig (volgens de wet) informatiecategorieën openbaar maken en tijdige besluitvorming van Woo verzoeken.
                1. Blz. 262 In de wet genoemde informatiecategorieën actief openbaar maken (WOO)
          4. Blz. 263 6.4.2 Burgerparticipatie
            1. Blz. 264 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 265 We zorgen dat iedereen inbreng en invloed kan hebben op zijn leefomgeving en mee kan doen.
                1. Blz. 266 Participatiebeleid en Participatie- en inspraakverordening
          5. Blz. 267 6.4.3 Subsidieverwerving
            1. Blz. 268 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 269 Maximaal benutten van externe (Europese) financiële middelen voor de realisatie van projecten, die we al ambiëren en waarvoor dus co-financiering beschikbaar is.
                1. Blz. 270 Externe (Europese) financiële middelen voor de realisatie van projecten
          6. Blz. 271 6.4.4 Continue taken
            1. Blz. 272 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 273 Continue taken
                1. Blz. 274 Griffie - Raadzaal
                2. Blz. 275 Lokale Inclusie Agenda
      7. Blz. 276 Paragrafen
        1. Blz. 277 7.1 Majeure projecten
          1. Blz. 278 Wat willen we bereiken?
            1. Blz. 279 Majeur project implementatie omgevingswet
              1. Blz. 280 Implementatie omgevingswet: communicatie
              2. Blz. 281 Implementatie omgevingswet: financiën
              3. Blz. 282 Implementatie omgevingswet: informatie
              4. Blz. 283 Implementatie omgevingswet: kwaliteit
              5. Blz. 284 Implementatie omgevingswet: organisatie
              6. Blz. 285 Implementatie omgevingswet: risico's
              7. Blz. 286 Implementatie omgevingswet: tijd
            2. Blz. 287 Majeur project revitalisering gemeentelijk accommodatiebeleid
              1. Blz. 288 Revitalisering gem. accommodaties: communicatie
              2. Blz. 289 Revitalisering gem. accommodaties: financiën
              3. Blz. 290 Revitalisering gem. accommodaties informatie
              4. Blz. 291 Revitalisering gem. accommodaties kwaliteit
              5. Blz. 292 Revitalisering gem. accommodaties: organisatie
              6. Blz. 293 Revitalisering gem. accommodaties: risico's
              7. Blz. 294 Revitalisering gem. accommodaties: tijd
            3. Blz. 295 Majeur project Scheldekwartier
              1. Blz. 296 Scheldekwartier: communicatie
              2. Blz. 297 Scheldekwartier: financiën
              3. Blz. 298 Scheldekwartier: informatie
              4. Blz. 299 Scheldekwartier: kwaliteit
              5. Blz. 300 Scheldekwartier: organisatie
              6. Blz. 301 Scheldekwartier: risico's
              7. Blz. 302 Scheldekwartier: tijd
        2. Blz. 303 7.2 WIZ (Wind in de zeilen)
        3. Blz. 304 7.3 Taakstelling 2024-2027
          1. Blz. 305 Voortgang taakstelling
      8. Blz. 306 Bijlagen
        1. Blz. 307 Bijlage 1: Reserves & voorzieningen
          1. Blz. 308 Reserves
          2. Blz. 309 Voorzieningen
        2. Blz. 310 Bijlage 2: Kredieten
          1. Blz. 311 Inleiding
          2. Blz. 312 Toelichting overzicht kredieten
          3. Blz. 313 Krediet uit 2025 opvragen in 2024
          4. Blz. 314 Af te sluiten kredieten
          5. Blz. 315 Toelichting af te sluiten kredieten
          6. Blz. 316 Instellen nieuwe kredieten
        3. Blz. 317 Bijlage 3: Begrotingswijzigingen
          1. Blz. 318 Aansluiting 11e begrotingswijziging
          2. Blz. 319 5e begrotingswijziging incl. saldo
          3. Blz. 320 Aansluiting 5e begrotingswijziging 2024 met tabel 2.2 Resultaten 1e bestuursrapportage 2024
          4. Blz. 321 Aansluiting 12e begrotingswijziging
          5. Blz. 322 Toelichting 12e begrotingswijziging
          6. Blz. 323 Aansluiting 13e Begrotingswijziging: Budgetoverheveling 2024
          7. Blz. 324 Aansluiting 2e begrotingswijziging 2025: Budgetoverheveling 2024
          8. Blz. 325 Toelichting 2e begrotingswijziging 2025
          9. Blz. 326 Aansluiting 1e begrotingswijziging 2025: structurele doorwerking 2e bestuursrapportage 2024
    2. Uitvoeringsmaatregelen
    3. Zoeken
    4. Publicatie bijlagen
    5. Contact
    6. PrivacyStatement
    7. Sitemap