Sitemap

  1. Blz. 1 2e Bestuursrapportage 2024
    1. Blz. 2 Programma's
      1. Blz. 3 Inleiding
        1. Blz. 4 1. Inleiding
          1. Blz. 5 1. Inleiding
          2. Blz. 6 1.1 Leeswijzer
      2. Blz. 7 Financiële resultaat / begrotingssaldo
        1. Blz. 8 2.1 Inleiding
          1. Blz. 9 2.1 Inleiding
        2. Blz. 10 2.2 Resultaten 2e bestuursrapportage 2024
          1. Blz. 11 2.2 Resultaten 1e bestuursrapportage 2023
        3. Blz. 12 2.3 Resultaten per programma
          1. Blz. 13 2.2 Resultaten 1e bestuursrapportage 2024
        4. Blz. 14 2.3.1 Programma Leefbaarheid
          1. Blz. 15 2.3.1 Tabel
          2. Blz. 16 1.1 Bijstelling Meerjaren onderhoudsplan (MJOP) gemeentelijke accommodaties
          3. Blz. 17 1.2 Advocaatkosten sluiten bulkterminal
          4. Blz. 18 1.3 Project illegaal in gebruik genomen groen
          5. Blz. 19 1.4 Uitstel asfaltverharding Boulevard de Ruyter
          6. Blz. 20 1.5 Toegankelijkheid bushaltes
          7. Blz. 21 1.6 Lagere kosten gas en elektra
          8. Blz. 22 1.7 Uitstel software onderhoud bruggen (Provincie)
          9. Blz. 23 1.8 Uitkering aanvraag extra vergoeding aanpak zwerfafval
          10. Blz. 24 1.9 Verlaging Groen
          11. Blz. 25 1.10 Tijdelijke huisvesting de Parelburcht en KOW
          12. Blz. 26 1.11 Meicirculaire 2024
          13. Blz. 27 1.12 Hogere bijdrage Veiligheidsregio 2024
          14. Blz. 28 1.13 Single-use plastic (SUP) regeling
          15. Blz. 29 1.14 Hogere opbrengst rioolheffing
          16. Blz. 30 1.15 Hogere opbrengst afvalstoffenheffing
          17. Blz. 31 1.16 SPUK Sport exploitatie
          18. Blz. 32 1.17 Samenwerkingsovereenkomst l‘escaut
          19. Blz. 33 1.18 SPUK NPO
          20. Blz. 34 1.19 Reserve Aanloopverliezen parkeergarage Machinefabriek
        5. Blz. 35 2.3.2 Programma Aantrekkelijke stad
          1. Blz. 36 2.3.2 Tabel
          2. Blz. 37 2.1 Bijstelling Meerjaren onderhoudsplan (MJOP) gemeentelijke accommodaties
          3. Blz. 38 2.2 Meicirculaire 2024
          4. Blz. 39 2.3 Meicirculaire 2024: uitvoeringskosten omgevingswet
          5. Blz. 40 2.4 Budget klein onderhoud te slopen panden
        6. Blz. 41 2.3.3 Programma Sociale samenhang
          1. Blz. 42 2.3.3 Tabel
          2. Blz. 43 3.1 Update Wmo Begroting
          3. Blz. 44 3.2 Verdeelsleutel GR GGD vanaf 2025
          4. Blz. 45 3.3 Bijstelling automatiseringskosten toegang Wmo Jeugd
          5. Blz. 46 3.4 Bijstelling Meerjaren onderhoudsplan (MJOP) gemeentelijke accommodaties
          6. Blz. 47 3.5 Hogere inkoop- en uitvoeringskosten jeugd 2024
          7. Blz. 48 3.6 Afrekening jaarresultaat 2023 GGD reguliere taken
          8. Blz. 49 3.7 Verhoging VZG richtlijn GGD 2024 reguliere taken
          9. Blz. 50 3.8 Extra bijdrage 2024 Orionis
          10. Blz. 51 3.9 Bijstelling kosten Investeringsfonds Sociaal Domein
          11. Blz. 52 3.10 Bijstelling besparingen Investeringsfonds Sociaal Domein
          12. Blz. 53 3.11 Taakstelling accommodaties
          13. Blz. 54 3.12 Lagere kosten gas en elektra
          14. Blz. 55 3.13 Meicirculaire 2024
          15. Blz. 56 3.14 Septembercirculaire 2024
          16. Blz. 57 3.15 Begrote resultaat 2024 regiobudget centrumtaken
          17. Blz. 58 3.16 Budget lokale preventiemiddelen BW/MO
          18. Blz. 59 3.17 Onttrekking reserve sociaal domein o.bv. inspectierapport 2021-2022
          19. Blz. 60 3.18 Kosten Opvang Vluchtelingen Oekraïne
          20. Blz. 61 3.19 Transitiekosten Huisvesting Oekraïners Westerzicht
          21. Blz. 62 3.20 Kosten Asiel / Noodopvang
          22. Blz. 63 3.21 SPUK inburgering 2022 en 2023
          23. Blz. 64 3.22 Plan statushouders Wind in de Zeilen
          24. Blz. 65 3.23 Aframen budget klein onderhoud te slopen panden
          25. Blz. 66 3.24 SPUK NPO
          26. Blz. 67 3.25 Reserve Aanloopverliezen parkeergarage Machinefabriek
        7. Blz. 68 2.3.4 Programma Bestuur
          1. Blz. 69 2.3.4 Tabel
          2. Blz. 70 4.1 Stelpost septembercirculaire 2023
          3. Blz. 71 4.2 Hogere kosten accountant
          4. Blz. 72 4.3 Bijdrage GGU op juiste hoogte brengen
          5. Blz. 73 4.4 Onderuitputting personeelskosten
          6. Blz. 74 4.5 Kosten trainees
          7. Blz. 75 4.6 Budgetoverheveling wet goed verhuurderschap
          8. Blz. 76 4.7 Tijdelijke versterking team Financiën & Control
        8. Blz. 77 2.3.5 Overhead
          1. Blz. 78 2.3.5 Tabel
          2. Blz. 79 5.1 Restant taakstelling overhead
          3. Blz. 80 5.2 Bijstelling Meerjaren onderhoudsplan (MJOP) gemeentelijke accommodaties
          4. Blz. 81 5.3 Aframen stelpost procesoptimalisatie
          5. Blz. 82 5.4 Uitbreiding beveiliging stadhuis
          6. Blz. 83 5.5 Afrekening tijdelijke huisverboden 2022-2023
          7. Blz. 84 5.6 Inzet team Wmo-jeugd voor toegang BW-MO
          8. Blz. 85 5.7 Bijstelling SPUK CDOKE
          9. Blz. 86 5.8 Tijdelijke versterking team Financiën & Control
          10. Blz. 87 5.9 Vrijval lasten Regeling voor vervroegde uittreding (RVU)
          11. Blz. 88 5.10 Onderuitputting personeelskosten
          12. Blz. 89 5.11 Kosten trainees
          13. Blz. 90 5.12 Onderuitputting budgetten team A&O
        9. Blz. 91 2.3.6 Algemene dekkingsmiddelen
          1. Blz. 92 2.3.6 Tabel
          2. Blz. 93 6.1 Meicirculaire 2024
          3. Blz. 94 6.2 Septembercirculaire 2024
          4. Blz. 95 6.3 OZB eigendom woningen en gebruik niet woningen
          5. Blz. 96 6.4 Faillissement Bulk Terminal Zeeland (BTZ)
          6. Blz. 97 6.5 Toeristenbelasting
          7. Blz. 98 6.6 Voordeel rentelasten
          8. Blz. 99 6.7 Tijdelijke huisvesting De Parelburcht en Kinderopvang Walcheren
          9. Blz. 100 6.8 Onttrekking reserve sociaal domein o.b.v. inspectierapport 2021-2022
        10. Blz. 101 2.4 Budgetoverhevelingen
          1. Blz. 102 Budgetoverhevelingen
          2. Blz. 103 1.1 Klimaat en energie
          3. Blz. 104 1.2 Toekomstbestendige leefomgeving
          4. Blz. 105 1.3 Project grondstoffenbeleid
          5. Blz. 106 1.4 Havenplannen
          6. Blz. 107 2.1 Middelen Karolingische Burg
          7. Blz. 108 2.2 Cultuurvisie
          8. Blz. 109 3.1 Buurtteams
          9. Blz. 110 3.2 Lokale Inclusie Agenda
          10. Blz. 111 3.3 Investeringsfonds Sociaal Domein
          11. Blz. 112 3.4 Plan van aanpak Sociaal Domein
          12. Blz. 113 3.5 Armoedebeleid
          13. Blz. 114 4.1 Expertise exit artikel 12
          14. Blz. 115 4.2 Digitalisering bouwarchief
          15. Blz. 116 5.1 Organisatievisie
          16. Blz. 117 5.2 Thuiswerkplekken
          17. Blz. 118 5.3 Digitalisering bouwarchief
        11. Blz. 119 2.5 Begrotingssaldo
          1. Blz. 120 2.5 Begrotingssaldo
      3. Blz. 121 Algemene uitkering
        1. Blz. 122 3. Algemene uitkering
          1. Blz. 123 Meicirculaire en Septembercirculaire 2024
      4. Blz. 124 Sociaal Domein
        1. Blz. 125 4. Sociaal Domein
          1. Blz. 126 Inleiding
          2. Blz. 127 4.1 Begrotingssaldo Sociaal domein
          3. Blz. 128 4.2 Voortgang taakstelling Sociaal Domein
      5. Blz. 129 Risico's
        1. Blz. 130 5. Risico's
          1. Blz. 131 Risico's
      6. Blz. 132 Programma's
        1. Blz. 133 6.1 Programma Leefbaarheid
          1. Blz. 134 Mijlpalen Leefbaarheid
          2. Blz. 135 Dashboard
          3. Blz. 136 6.1.1 Verkeer en vervoer
            1. Blz. 137 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 138 Een optimaal bereikbaar en toegankelijk Vlissingen.
                1. Blz. 139 Mobiliteitsplan
              2. Blz. 140 Vlissingen voorbereiden op het nieuwe provinciale mobiliteitsnetwerk met hubs, deelmobiliteit en nieuwe vormen van vervoer.
                1. Blz. 141 Flextaxi, mobiliteitshubs en nieuwe mobiliteitsvormen.
              3. Blz. 142 Aantrekkelijke boulevards om aan te wonen en te verblijven.
                1. Blz. 143 Sluitingsregime op de boulevards
          4. Blz. 144 6.1.2 Parkeren
            1. Blz. 145 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 146 Een goede leef- en verblijfskwaliteit in centrum en woonwijken.
                1. Blz. 147 Parkeerbeleidsplan
                2. Blz. 148 Parkeerverordening 2024, uitvoeringsbesluit 2024, verordening parkeerbelastingen 2024 en parkeervoorziening Machinefabriek
          5. Blz. 149 6.1.3 Onderwijshuisvesting
            1. Blz. 150 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 151 Voldoende, duurzame en goede huisvesting voor scholen en bewegingsonderwijs.
                1. Blz. 152 Voorbereiding voor het nieuwe kindcentrum op het Scheldekwartier
          6. Blz. 153 6.1.4 Sportaccommodaties
            1. Blz. 154 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 155 Het welzijn van inwoners bevorderen door het stimuleren van een gezonde en actieve leefstijl.
                1. Blz. 156 Programma van eisen voor de sportzaal in de Machinefabriek
          7. Blz. 157 6.1.5 Afval
            1. Blz. 158 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 159 Het behalen van de VANG (Van afval naar Grondstof) doelstelling- 100 kilo restafval per inwoner per jaar.
                1. Blz. 160 Eerste fase nieuwe afvalinzamelsysteem
          8. Blz. 161 6.1.6 Klimaat
            1. Blz. 162 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 163 Een schone stad en samen minder energie gebruiken, die tegelijk uit meer duurzame bronnen komt.
                1. Blz. 164 Uitgangspuntennotitie voor het programma "Toekomst Bestendige Leefomgeving"
          9. Blz. 165 6.1.7 Continue taken
            1. Blz. 166 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 167 Continue taken
                1. Blz. 168 Burgerhulpverleningsnetwerk
        2. Blz. 169 6.2 Programma Aantrekkelijke Stad
          1. Blz. 170 Mijlpalen Aantrekkelijke stad
          2. Blz. 171 Dashboard
          3. Blz. 172 6.2.1 Economische ontwikkeling
            1. Blz. 173 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 174 Een kwaliteitsimpuls geven aan het stationsgebied. Daarbij verbeteren we de aansluiting op en bereikbaarheid van de Kenniswerf en binnenstad. Het stationsgebied gaat functioneren als motor voor economische groei.
                1. Blz. 175 Planvormingsfase stationsgebied
              2. Blz. 176 Een aantrekkelijk vestigingsklimaat voor bedrijven en (kennis)instellingen op de Kenniswerf om te komen tot een Hotspot voor Delta Innovatie (HDI).
                1. Blz. 177 Opstellen Kennis & Innovatieagenda Hotspot Delta Innovatie
              3. Blz. 178 Een aantrekkelijke gemeente voor bewoners en bezoekers, waar evenementen zorgen voor reuring en dynamiek.
                1. Blz. 179 Evenementenvisie 2030
              4. Blz. 180 Bevorderen van een gevarieerd en kwalitatief horeca aanbod dat bijdraagt aan de reuring, dynamiek en economische versterking van de binnenstad.
                1. Blz. 181 Nieuw horecabeleid
          4. Blz. 182 6.2.2 Wonen en bouwen
            1. Blz. 183 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 184 Voldoende kwalitatieve huisvesting voor studenten in Vlissingen.
                1. Blz. 185 Uitgangspunten visie Kenniswerf
              2. Blz. 186 Kleinschalige complexgewijze huisvesting van internationale werknemers.
                1. Blz. 187 Kleinschalige complexgewijze huisvesting van internationale werknemers
                2. Blz. 188 Vergunningen realisatie van complexgewijze huisvesting
          5. Blz. 189 6.2.3 Ruimtelijke ordening
            1. Blz. 190 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 191 Het Stadslandgoed inrichten op een ruimtelijk, maatschappelijk en economische verantwoorde wijze. Met als doel een goede landschappelijke inpassing van de in het gebied gelegen voorzieningen.
                1. Blz. 192 Afsluiten convenant financiering Stadslandgoed
              2. Blz. 193 Een ruimtelijk, maatschappelijk en economisch verantwoorde invulling van het Nollebos- Westduinpark op basis van het in 2021 vastgestelde streefbeeld.
                1. Blz. 194 Uitvoerings- en financieringsplan Nollebos- Westduinpark
              3. Blz. 195 Een ruimtelijk, maatschappelijk en economisch verantwoorde invulling van het Arsenaalgebied.
                1. Blz. 196 Visie Arsenaalgebied
              4. Blz. 197 Stedenbouwkundige verantwoorde invulling van het gebied Baskensburg-West met de meest gewenste en benodigde functies (ruimtelijk, financieel en functioneel haalbaar).
                1. Blz. 198 Baskensburg-West
          6. Blz. 199 6.2.4 Continue taken
            1. Blz. 200 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 201 Continue taken
                1. Blz. 202 Binnenstad
                2. Blz. 203 Toerisme - Uitvoeringsagenda
                3. Blz. 204 Aanjaaggelden Zeeland in Stroomversnelling (ZIS) en gelden Just Transition Fund (JTF)
        3. Blz. 205 6.3 Programma Sociale Samenhang
          1. Blz. 206 Mijlpalen Sociale samenhang
          2. Blz. 207 Dashboard
          3. Blz. 208 6.3.1 Ontwikkelagenda sociaal domein
            1. Blz. 209 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 210 Inzicht in ontwikkelingen in het sociaal domein.
                1. Blz. 211 Dashboard sociaal domein
          4. Blz. 212 6.3.2 Artikel 12-traject sociaal domein en werk & inkomen
            1. Blz. 213 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 214 Een betaalbaar en duurzaam aanbod van zorg en ondersteuning.
                1. Blz. 215 Vervolgopdrachten in het kader van artikel 12
          5. Blz. 216 6.3.3 Zeeuwse samenwerking sociaal domein
            1. Blz. 217 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 218 Meer regie en sturing in het sociaal domein en minder bestuurlijke drukte en efficiëntere inzet van capaciteit.
                1. Blz. 219 Governance structuur voor inkoop van jeugdhulp, beschermd wonen, maatschappelijke opvang en vrouwenopvang
              2. Blz. 220 In control zijn bij de Zeeuwse vraagstukken en de samenwerking in het sociaal domein.
                1. Blz. 221 Bijdrage aan de regio (sociaal domein)
          6. Blz. 222 6.3.4 Preventie, vroegsignalering en toegang sociaal domein
            1. Blz. 223 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 224 Inwoners met meerdere problemen ondersteunen, waarbij alle betrokken partijen goed samenwerken en tot een gecoördineerde aanpak komen.
                1. Blz. 225 Wams
          7. Blz. 226 6.3.5 Werk en inkomensregelingen
            1. Blz. 227 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 228 Grip en sturing op de taken die de gemeente heeft gedelegeerd aan Orionis Walcheren.
                1. Blz. 229 Gewijzigde GR Orionis Walcheren
              2. Blz. 230 Actueel armoedebeleid.
                1. Blz. 231 Actueel armoedebeleid
              3. Blz. 232 Als maatschappelijke organisatie een bijdrage leveren aan de participatie van mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt.
                1. Blz. 233 SROI/banenafspraak
          8. Blz. 234 6.3.6 Maatwerkdienstverlening 18+
            1. Blz. 235 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 236 Doorontwikkeling van de aanvullende zorg binnen de Wmo als onderdeel van de Vlissingse zorgdriehoek.
                1. Blz. 237 Raamovereenkomst 'Wmo: aanvullende zorg'
          9. Blz. 238 6.3.7 Jeugdhulp
            1. Blz. 239 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 240 Passende zorg en ondersteuning aan kwetsbare jeugdigen en gezinnen binnen financieel houdbare kaders.
                1. Blz. 241 Actielijnen Regiovisie Jeugdhulp Zeeland 2023-2028 en aanbesteding jeugdhulp 2025 – 2028
          10. Blz. 242 6.3.8 Geëscaleerde zorg 18+
            1. Blz. 243 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 244 Inwoners die aangewezen zijn op beschermd wonen en opvang komen op een verantwoorde manier zelfstandig in de wijk te wonen.
                1. Blz. 245 Convenant Weer Thuis op Walcheren
          11. Blz. 246 6.3.9 Geëscaleerde zorg 18-
            1. Blz. 247 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 248 Voorkomen dat kwetsbare jeugd- en gezinsproblematiek escaleert naar crisis en/of gedwongen kader.
                1. Blz. 249 Expertise van GI’s
          12. Blz. 250 6.3.10 Continue taken
            1. Blz. 251 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 252 Continue taken
                1. Blz. 253 Wet inburgering
                2. Blz. 254 Arbeidsmarkt. Wind in de Zeilen: fiche I impuls werkzoekenden
        4. Blz. 255 6.4 Programma Bestuur
          1. Blz. 256 Mijlpalen Bestuur
          2. Blz. 257 Dashboard
          3. Blz. 258 6.4.1 Implementatie Wet open overheid
            1. Blz. 259 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 260 Op een effectieve en efficiënte wijze voldoen aan de verplichtingen in de Woo. Tijdig (volgens de wet) informatiecategorieën openbaar maken en tijdige besluitvorming van Woo verzoeken.
                1. Blz. 261 In de wet genoemde informatiecategorieën actief openbaar maken (WOO)
          4. Blz. 262 6.4.2 Burgerparticipatie
            1. Blz. 263 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 264 We zorgen dat iedereen inbreng en invloed kan hebben op zijn leefomgeving en mee kan doen.
                1. Blz. 265 Participatiebeleid en Participatie- en inspraakverordening
          5. Blz. 266 6.4.3 Subsidieverwerving
            1. Blz. 267 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 268 Maximaal benutten van externe (Europese) financiële middelen voor de realisatie van projecten, die we al ambiëren en waarvoor dus co-financiering beschikbaar is.
                1. Blz. 269 Externe (Europese) financiële middelen voor de realisatie van projecten
          6. Blz. 270 6.4.4 Continue taken
            1. Blz. 271 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 272 Continue taken
                1. Blz. 273 Griffie - Raadzaal
                2. Blz. 274 Lokale Inclusie Agenda
      7. Blz. 275 Paragrafen
        1. Blz. 276 7.1 Majeure projecten
          1. Blz. 277 Wat willen we bereiken?
            1. Blz. 278 Majeur project implementatie omgevingswet
              1. Blz. 279 Implementatie omgevingswet: communicatie
              2. Blz. 280 Implementatie omgevingswet: financiën
              3. Blz. 281 Implementatie omgevingswet: informatie
              4. Blz. 282 Implementatie omgevingswet: kwaliteit
              5. Blz. 283 Implementatie omgevingswet: organisatie
              6. Blz. 284 Implementatie omgevingswet: risico's
              7. Blz. 285 Implementatie omgevingswet: tijd
            2. Blz. 286 Majeur project revitalisering gemeentelijk accommodatiebeleid
              1. Blz. 287 Revitalisering gem. accommodaties: communicatie
              2. Blz. 288 Revitalisering gem. accommodaties: financiën
              3. Blz. 289 Revitalisering gem. accommodaties informatie
              4. Blz. 290 Revitalisering gem. accommodaties kwaliteit
              5. Blz. 291 Revitalisering gem. accommodaties: organisatie
              6. Blz. 292 Revitalisering gem. accommodaties: risico's
              7. Blz. 293 Revitalisering gem. accommodaties: tijd
            3. Blz. 294 Majeur project Scheldekwartier
              1. Blz. 295 Scheldekwartier: communicatie
              2. Blz. 296 Scheldekwartier: financiën
              3. Blz. 297 Scheldekwartier: informatie
              4. Blz. 298 Scheldekwartier: kwaliteit
              5. Blz. 299 Scheldekwartier: organisatie
              6. Blz. 300 Scheldekwartier: risico's
              7. Blz. 301 Scheldekwartier: tijd
        2. Blz. 302 7.2 WIZ (Wind in de zeilen)
        3. Blz. 303 7.3 Taakstelling 2024-2027
          1. Blz. 304 Voortgang taakstelling
      8. Blz. 305 Bijlagen
        1. Blz. 306 Bijlage 1: Reserves & voorzieningen
          1. Blz. 307 Reserves
          2. Blz. 308 Voorzieningen
        2. Blz. 309 Bijlage 2: Kredieten
          1. Blz. 310 Inleiding
          2. Blz. 311 Toelichting overzicht kredieten
          3. Blz. 312 Krediet uit 2025 opvragen in 2024
          4. Blz. 313 Af te sluiten kredieten
          5. Blz. 314 Toelichting af te sluiten kredieten
          6. Blz. 315 Instellen nieuwe kredieten
        3. Blz. 316 Bijlage 3: Begrotingswijzigingen
          1. Blz. 317 Aansluiting 11e begrotingswijziging
          2. Blz. 318 5e begrotingswijziging incl. saldo
          3. Blz. 319 Aansluiting 5e begrotingswijziging 2024 met tabel 2.2 Resultaten 1e bestuursrapportage 2024
          4. Blz. 320 Aansluiting 12e begrotingswijziging
          5. Blz. 321 Toelichting 12e begrotingswijziging
          6. Blz. 322 Aansluiting 13e Begrotingswijziging: Budgetoverheveling 2024
          7. Blz. 323 Aansluiting 2e begrotingswijziging 2025: Budgetoverheveling 2024
          8. Blz. 324 Toelichting 2e begrotingswijziging 2025
          9. Blz. 325 Aansluiting 1e begrotingswijziging 2025: structurele doorwerking 2e bestuursrapportage 2024
    2. Uitvoeringsmaatregelen
    3. Zoeken
    4. Publicatie bijlagen
    5. Contact
    6. PrivacyStatement
    7. Sitemap