- 
			Blz. 1
		
			
			1e Bestuursrapportage 2024
		
			
	- 
			Blz. 2
		
			
			Hoofdstuk
		
			
	- 
			Blz. 3
		
			
			Inleiding
		
			
	- 
			Blz. 4
		
			
			1. Inleiding
		
			
	- 
			Blz. 5
		
			
			1. Inleiding
		
	
 
	- 
			Blz. 6
		
			
			1.1 Leeswijzer
		
	
 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 7
		
			
			Financiële resultaat / begrotingssaldo
		
			
	- 
			Blz. 8
		
			
			2.1 Inleiding
		
			
	- 
			Blz. 9
		
			
			2.1 Inleiding
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 10
		
			
			2.2 Resultaten 1e bestuursrapportage 2024
		
			
	- 
			Blz. 11
		
			
			2.2 Resultaten 1e bestuursrapportage 2023
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 12
		
			
			2.3 Resultaten per programma
		
			
	- 
			Blz. 13
		
			
			2.2 Resultaten 1e bestuursrapportage 2024
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 14
		
			
			2.3.1 Programma Leefbaarheid
		
			
	- 
			Blz. 15
		
			
			2.3.1 Tabel
		
	
 
	- 
			Blz. 16
		
			
			1.1 Extra kosten beveiliging Boulevard De Ruyter
		
	
 
	- 
			Blz. 17
		
			
			1.2 Parkeergarage Scheldeplein
		
	
 
	- 
			Blz. 18
		
			
			1.3 Elektriciteitskosten parkeerautomaten
		
	
 
	- 
			Blz. 19
		
			
			1.4 Krediet Bonedijke: extra kapitaallasten
		
	
 
	- 
			Blz. 20
		
			
			1.5 Regionale energietransitie
		
	
 
	- 
			Blz. 21
		
			
			1.6 Deelnemersbijdrage robuustheid RUD
		
	
 
	- 
			Blz. 22
		
			
			1.7 Begrotingsanalyse
		
	
 
	- 
			Blz. 23
		
			
			1.8 Tijdelijke huisvesting scholen Oost-Souburg Zuid
		
	
 
	- 
			Blz. 24
		
			
			1.9 Degeneratievergoeding Glasvezel
		
	
 
	- 
			Blz. 25
		
			
			1.10 Aanpak energiearmoede (SPUK)
		
	
 
	- 
			Blz. 26
		
			
			1.11 Nationale isolatieprogramma (SPUK)
		
	
 
	- 
			Blz. 27
		
			
			1.12 Havenbeleidsplan
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 28
		
			
			2.3.2 Programma Aantrekkelijke stad
		
			
	- 
			Blz. 29
		
			
			2.3.2 Tabel
		
	
 
	- 
			Blz. 30
		
			
			2.1 Kermis
		
	
 
	- 
			Blz. 31
		
			
			2.2.  Bereikbaarheid Stationsgebied
		
	
 
	- 
			Blz. 32
		
			
			2.3 Spuk digitaal informatiepunt bibliotheek
		
	
 
	- 
			Blz. 33
		
			
			2.4 Dividend Evides
		
	
 
	- 
			Blz. 34
		
			
			2.5 Dividend ZEH
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 35
		
			
			2.3.3 Programma Sociale samenhang
		
			
	- 
			Blz. 36
		
			
			2.3.3 Tabel
		
	
 
	- 
			Blz. 37
		
			
			3.1 Leefbaarheid burgerparticipatie
		
	
 
	- 
			Blz. 38
		
			
			3.2 Inkoop jeugdzorg voorlopige afrekening 2023
		
	
 
	- 
			Blz. 39
		
			
			3.3 Inkoop jeugdzorg voorlopige cijfers 2024
		
	
 
	- 
			Blz. 40
		
			
			3.4 Opvang vluchtelingen Oekraïne - kosten formatie van overhead naar sociale samenhang
		
	
 
	- 
			Blz. 41
		
			
			3.5 Kosten opvang vluchtelingen Oekraïne
		
	
 
	- 
			Blz. 42
		
			
			3.6 SPUK inburgering 2024
		
	
 
	- 
			Blz. 43
		
			
			3.7 Plan statushouders Wind in de Zeilen
		
	
 
	- 
			Blz. 44
		
			
			3.8 SPUK Onderwijs Achterstanden Beleid
		
	
 
	- 
			Blz. 45
		
			
			3.9 Reserve Centrumtaken
		
	
 
	- 
			Blz. 46
		
			
			3.10 Intergemeentelijk onderzoek sociaal domein
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 47
		
			
			2.3.4 Programma Bestuur
		
			
	- 
			Blz. 48
		
			
			2.3.4 Tabel
		
	
 
	- 
			Blz. 49
		
			
			4.1 Correctie reserve organisatie doorontwikkeling
		
	
 
	- 
			Blz. 50
		
			
			4.2 Raadsbesluit expertise artikel 12 exit
		
	
 
	- 
			Blz. 51
		
			
			4.3 Extra inkomsten rij/reisdocumenten door paspoortpiek
		
	
 
	- 
			Blz. 52
		
			
			4.4 Hogere afdracht rij/reisdocumenten paspoortpiek
		
	
 
	- 
			Blz. 53
		
			
			4.5 Verkiezingen
		
	
 
	- 
			Blz. 54
		
			
			4.6 Wachtgeld bestuurder
		
	
 
	- 
			Blz. 55
		
			
			4.7 Afschrijvingslasten
		
	
 
	- 
			Blz. 56
		
			
			4.8 Begrotingsanalyse
		
	
 
	- 
			Blz. 57
		
			
			4.9 Personeelskosten VTH en DIV
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 58
		
			
			2.3.5 Overhead
		
			
	- 
			Blz. 59
		
			
			2.3.5 Tabel
		
	
 
	- 
			Blz. 60
		
			
			5.1 Softwarekosten
		
	
 
	- 
			Blz. 61
		
			
			5.2 Functiegebouw HR21
		
	
 
	- 
			Blz. 62
		
			
			5.3 Extra inhuur door paspoortpiek
		
	
 
	- 
			Blz. 63
		
			
			5.4 Thuiswerkplekken
		
	
 
	- 
			Blz. 64
		
			
			5.5 Begrotingsanalyse
		
	
 
	- 
			Blz. 65
		
			
			5.6 Overheadbijdrage aan de I&A samenwerking
		
	
 
	- 
			Blz. 66
		
			
			5.7 Project Aardgasvrij
		
	
 
	- 
			Blz. 67
		
			
			5.8 Personeelskosten Sociaal Domein
		
	
 
	- 
			Blz. 68
		
			
			5.9 Opvang vluchtelingen Oekraïne
		
	
 
	- 
			Blz. 69
		
			
			5.10 Specifieke uitkering CDOKE
		
	
 
	- 
			Blz. 70
		
			
			5.11 Personeelskosten VTH en DIV
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 71
		
			
			2.3.6 Algemene dekkingsmiddelen
		
			
	- 
			Blz. 72
		
			
			2.3.6 Tabel
		
	
 
	- 
			Blz. 73
		
			
			6.1. Decembercirculaire 2023
		
	
 
	- 
			Blz. 74
		
			
			6.2 Indexatie Samenwerking Belastingen
		
	
 
	- 
			Blz. 75
		
			
			6.3 en 6.4 Dividend Evides en ZEH
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 76
		
			
			2.4 Begrotingssaldo
		
			
	- 
			Blz. 77
		
			
			2.4 Begrotingssaldo
		
	
 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 78
		
			
			Algemene uitkering
		
			
	- 
			Blz. 79
		
			
			3. Algemene uitkering
		
			
	- 
			Blz. 80
		
			
			Decembercirculaire 2023
		
	
 
	- 
			Blz. 81
		
			
			Actualiseren van de verdeelmaatstaven/ontwikkeling uitkeringsbasis
		
	
 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 82
		
			
			Artikel 12 - Sociaal Domein en Werk & Inkomen
		
			
	- 
			Blz. 83
		
			
			4. Artikel 12 - Sociaal Domein en Werk & Inkomen
		
			
	- 
			Blz. 84
		
			
			Inleiding
		
	
 
	- 
			Blz. 85
		
			
			4.1 Begrotingssaldo Sociaal domein en werk & inkomen
		
	
 
	- 
			Blz. 86
		
			
			4.2 Voortgang taakstelling Sociaal Domein en Werk & Inkomen
		
	
 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 87
		
			
			Risico's
		
			
	- 
			Blz. 88
		
			
			5. Risico's
		
			
	- 
			Blz. 89
		
			
			Risico's
		
	
 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 90
		
			
			Programma's
		
			
	- 
			Blz. 91
		
			
			6.1 Programma Leefbaarheid
		
			
	- 
			Blz. 92
		
			
			Mijlpalen Leefbaarheid
		
	
 
	- 
			Blz. 93
		
			
			Sloeweg
		
	
 
	- 
			Blz. 94
		
			
			Dashboard
		
	
 
	- 
			Blz. 95
		
			
			6.1.1 Openbare orde en veiligheid
		
			
	- 
			Blz. 96
		
			
			Wat willen we bereiken?
		
			
	- 
			Blz. 97
		
			
			Een veilige stad en de veiligheidsbeleving in brede zin verbeteren.
		
			
	- 
			Blz. 98
		
			
			Vastgestelde Uitvoeringsprogramma Integrale veiligheid 2024
		
	
 
			
	 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 99
		
			
			6.1.2 Verkeer en vervoer
		
			
	- 
			Blz. 100
		
			
			Wat willen we bereiken?
		
			
	- 
			Blz. 101
		
			
			Een optimaal bereikbaar en toegankelijk Vlissingen.
		
			
	- 
			Blz. 102
		
			
			Mobiliteitsplan
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 103
		
			
			Een optimaal bereikbaar Vlissingen.
		
			
	- 
			Blz. 104
		
			
			Realisatie van intelligente verkeersregelinstallaties (i-VRI's)
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 105
		
			
			Vlissingen voorbereiden op het nieuwe provinciale mobiliteitsnetwerk met hubs, deelmobiliteit en nieuwe vormen van vervoer.
		
			
	- 
			Blz. 106
		
			
			Flextaxi, mobiliteitshubs en nieuwe mobiliteitsvormen.
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 107
		
			
			Aantrekkelijke boulevards om aan te wonen en te verblijven.
		
			
	- 
			Blz. 108
		
			
			Sluitingsregime op de boulevards
		
	
 
			
	 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 109
		
			
			6.1.3 Parkeren
		
			
	- 
			Blz. 110
		
			
			Wat willen we bereiken?
		
			
	- 
			Blz. 111
		
			
			Een goede leef- en verblijfskwaliteit in centrum en woonwijken.
		
			
	- 
			Blz. 112
		
			
			Parkeerbeleidsplan
		
	
 
	- 
			Blz. 113
		
			
			Parkeerverordening 2024, uitvoeringsbesluit 2024, verordening parkeerbelastingen 2024 en parkeervoorziening Machinefabriek
		
	
 
			
	 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 114
		
			
			6.1.4 Openbaar groen en openluchtrecreatie
		
			
	- 
			Blz. 115
		
			
			Wat willen we bereiken?
		
			
	- 
			Blz. 116
		
			
			Een groene, biodiverse, klimaatadaptieve leefomgeving.
		
			
	- 
			Blz. 117
		
			
			Groenbeleidsplan en beheerplan
		
	
 
			
	 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 118
		
			
			6.1.5 Afval
		
			
	- 
			Blz. 119
		
			
			Wat willen we bereiken?
		
			
	- 
			Blz. 120
		
			
			Het behalen van de VANG (Van afval naar Grondstof) doelstelling- 100 kilo restafval per inwoner per jaar.
		
			
	- 
			Blz. 121
		
			
			Eerste fase nieuwe afvalinzamelsysteem
		
	
 
			
	 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 122
		
			
			6.1.6 Klimaat
		
			
	- 
			Blz. 123
		
			
			Wat willen we bereiken?
		
			
	- 
			Blz. 124
		
			
			Een schone stad en samen minder energie gebruiken, die tegelijk uit meer duurzame bronnen komt.
		
			
	- 
			Blz. 125
		
			
			Uitgangspuntennotitie voor het programma "Toekomst Bestendige Leefomgeving"
		
	
 
			
	 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 126
		
			
			6.1.7 Continue taken
		
			
	- 
			Blz. 127
		
			
			Wat willen we bereiken?
		
			
	- 
			Blz. 128
		
			
			De continue taken van dit programma laten geen afwijking zien.
		
	
 
			
	 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 129
		
			
			6.2 Programma Aantrekkelijke Stad
		
			
	- 
			Blz. 130
		
			
			Mijlpalen Aantrekkelijke stad
		
	
 
	- 
			Blz. 131
		
			
			Dashboard
		
	
 
	- 
			Blz. 132
		
			
			6.2.1 Economische ontwikkeling
		
			
	- 
			Blz. 133
		
			
			Wat willen we bereiken?
		
			
	- 
			Blz. 134
		
			
			Een kwaliteitsimpuls geven aan het stationsgebied. Daarbij verbeteren we de aansluiting op en bereikbaarheid van de Kenniswerf en binnenstad. Het stationsgebied gaat functioneren als motor voor economische groei.
		
			
	- 
			Blz. 135
		
			
			Planvormingsfase stationsgebied
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 136
		
			
			Een aantrekkelijk vestigingsklimaat voor bedrijven en (kennis)instellingen op de Kenniswerf om te komen tot een Hotspot voor Delta Innovatie (HDI).
		
			
	- 
			Blz. 137
		
			
			Vaststellen Ontwikkelvisie Kenniswerf
		
	
 
	- 
			Blz. 138
		
			
			Opstellen Kennis & Innovatieagenda Hotspot Delta Innovatie
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 139
		
			
			Bevorderen van een gevarieerd en kwalitatief horeca aanbod dat bijdraagt aan de reuring, dynamiek en economische versterking van de binnenstad.
		
			
	- 
			Blz. 140
		
			
			Nieuw horecabeleid
		
	
 
			
	 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 141
		
			
			6.2.2 Wonen en bouwen
		
			
	- 
			Blz. 142
		
			
			Wat willen we bereiken?
		
			
	- 
			Blz. 143
		
			
			Voldoende kwalitatieve huisvesting voor studenten in Vlissingen.
		
			
	- 
			Blz. 144
		
			
			Uitgangspunten visie Kenniswerf
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 145
		
			
			Gedragen kleinschalige complexgewijze huisvesting van internationale werknemers.
		
			
	- 
			Blz. 146
		
			
			Kleinschalige complexgewijze huisvesting van internationale werknemers
		
	
 
	- 
			Blz. 147
		
			
			Vergunningen realisatie van complexgewijze huisvesting
		
	
 
			
	 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 148
		
			
			6.2.3 Ruimtelijke ordening
		
			
	- 
			Blz. 149
		
			
			Wat willen we bereiken?
		
			
	- 
			Blz. 150
		
			
			Het Stadslandgoed inrichten op een ruimtelijk, maatschappelijk en economische verantwoorde wijze. Met als doel een goede landschappelijke inpassing van de in het gebied gelegen voorzieningen.
		
			
	- 
			Blz. 151
		
			
			Afsluiten convenant financiering Stadslandgoed
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 152
		
			
			Een ruimtelijk, maatschappelijk en economisch verantwoorde invulling van het Nollebos- Westduinpark op basis van het in 2021 vastgestelde streefbeeld.
		
			
	- 
			Blz. 153
		
			
			Uitvoerings- en financieringsplan Nollebos- Westduinpark
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 154
		
			
			Een ruimtelijk, maatschappelijk en economisch verantwoorde invulling van het Arsenaalgebied.
		
			
	- 
			Blz. 155
		
			
			Visie Arsenaalgebied
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 156
		
			
			Stedenbouwkundige verantwoorde invulling van het gebied Baskensburg-West met de meest gewenste en benodigde functies (ruimtelijk, financieel en functioneel haalbaar).
		
			
	- 
			Blz. 157
		
			
			Baskensburg-West
		
	
 
			
	 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 158
		
			
			6.2.4 Continue taken
		
			
	- 
			Blz. 159
		
			
			Wat willen we bereiken?
		
			
	- 
			Blz. 160
		
			
			Continue taken
		
			
	- 
			Blz. 161
		
			
			Binnenstad
		
	
 
	- 
			Blz. 162
		
			
			Aanjaaggelden Zeeland in Stroomversnelling (ZIS) en gelden Just Transition Fund (JTF)
		
	
 
			
	 
			
	 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 163
		
			
			6.3 Programma Sociale Samenhang
		
			
	- 
			Blz. 164
		
			
			Mijlpalen Sociale samenhang
		
	
 
	- 
			Blz. 165
		
			
			Dashboard
		
	
 
	- 
			Blz. 166
		
			
			6.3.1 Ontwikkelagenda sociaal domein
		
			
	- 
			Blz. 167
		
			
			Wat willen we bereiken?
		
			
	- 
			Blz. 168
		
			
			Inzicht in ontwikkelingen in het sociaal domein.
		
			
	- 
			Blz. 169
		
			
			Dashboard sociaal domein
		
	
 
			
	 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 170
		
			
			6.3.2 Artikel 12-traject sociaal domein en werk & inkomen
		
			
	- 
			Blz. 171
		
			
			Wat willen we bereiken?
		
			
	- 
			Blz. 172
		
			
			Een betaalbaar en duurzaam aanbod van zorg en ondersteuning.
		
			
	- 
			Blz. 173
		
			
			Vervolgopdrachten in het kader van artikel 12
		
	
 
			
	 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 174
		
			
			6.3.3 Zeeuwse samenwerking sociaal domein
		
			
	- 
			Blz. 175
		
			
			Wat willen we bereiken?
		
			
	- 
			Blz. 176
		
			
			Meer regie en sturing in het sociaal domein en minder bestuurlijke drukte en efficiëntere inzet van capaciteit.
		
			
	- 
			Blz. 177
		
			
			Governance structuur voor inkoop van jeugdhulp, beschermd wonen, maatschappelijke opvang en vrouwenopvang
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 178
		
			
			In control zijn bij de Zeeuwse vraagstukken en de samenwerking in het sociaal domein.
		
			
	- 
			Blz. 179
		
			
			Bijdrage aan de regio (sociaal domein)
		
	
 
			
	 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 180
		
			
			6.3.4 Sportbeleid en activering
		
			
	- 
			Blz. 181
		
			
			Wat willen we bereiken?
		
			
	- 
			Blz. 182
		
			
			Gezonde en vitale inwoners.
		
			
	- 
			Blz. 183
		
			
			Sportakkoord II
		
	
 
			
	 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 184
		
			
			6.3.5 Preventie, vroegsignalering en toegang sociaal domein
		
			
	- 
			Blz. 185
		
			
			Wat willen we bereiken?
		
			
	- 
			Blz. 186
		
			
			Inwoners met meerdere problemen ondersteunen, waarbij alle betrokken partijen goed samenwerken en tot een gecoördineerde aanpak komen.
		
			
	- 
			Blz. 187
		
			
			Wams
		
	
 
			
	 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 188
		
			
			6.3.6 Werk en inkomensregelingen
		
			
	- 
			Blz. 189
		
			
			Wat willen we bereiken?
		
			
	- 
			Blz. 190
		
			
			Grip en sturing op de taken die de gemeente heeft gedelegeerd aan Orionis Walcheren.
		
			
	- 
			Blz. 191
		
			
			Gewijzigde GR Orionis Walcheren
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 192
		
			
			Actueel armoedebeleid.
		
			
	- 
			Blz. 193
		
			
			Actueel armoedebeleid
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 194
		
			
			Als maatschappelijke organisatie een bijdrage leveren aan de participatie van mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt.
		
			
	- 
			Blz. 195
		
			
			SROI/banenafspraak
		
	
 
			
	 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 196
		
			
			6.3.7 Maatwerkdienstverlening 18+
		
			
	- 
			Blz. 197
		
			
			Wat willen we bereiken?
		
			
	- 
			Blz. 198
		
			
			Doorontwikkeling van de aanvullende zorg binnen de Wmo als onderdeel van de Vlissingse zorgdriehoek.
		
			
	- 
			Blz. 199
		
			
			Raamovereenkomst 'Wmo: aanvullende zorg'
		
	
 
			
	 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 200
		
			
			6.3.8 Jeugdhulp
		
			
	- 
			Blz. 201
		
			
			Wat willen we bereiken?
		
			
	- 
			Blz. 202
		
			
			Passende zorg en ondersteuning aan kwetsbare jeugdigen en gezinnen binnen financieel houdbare kaders.
		
			
	- 
			Blz. 203
		
			
			Actielijnen Regiovisie Jeugdhulp Zeeland 2023-2028 en aanbesteding jeugdhulp 2025 – 2028
		
	
 
			
	 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 204
		
			
			6.3.9 Geëscaleerde zorg 18+
		
			
	- 
			Blz. 205
		
			
			Wat willen we bereiken?
		
			
	- 
			Blz. 206
		
			
			Inwoners die aangewezen zijn op beschermd wonen en opvang komen op een verantwoorde manier zelfstandig in de wijk te wonen.
		
			
	- 
			Blz. 207
		
			
			Convenant Weer Thuis op Walcheren
		
	
 
			
	 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 208
		
			
			6.3.10 Geëscaleerde zorg 18-
		
			
	- 
			Blz. 209
		
			
			Wat willen we bereiken?
		
			
	- 
			Blz. 210
		
			
			Voorkomen dat kwetsbare jeugd- en gezinsproblematiek escaleert naar crisis en/of gedwongen kader.
		
			
	- 
			Blz. 211
		
			
			Expertise van GI’s
		
	
 
			
	 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 212
		
			
			6.3.11 Continue taken
		
			
	- 
			Blz. 213
		
			
			Wat willen we bereiken?
		
			
	- 
			Blz. 214
		
			
			Continue taken
		
			
	- 
			Blz. 215
		
			
			Wet inburgering
		
	
 
	- 
			Blz. 216
		
			
			Arbeidsmarkt. Wind in de Zeilen: fiche I impuls werkzoekenden
		
	
 
			
	 
			
	 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 217
		
			
			6.4 Programma Bestuur
		
			
	- 
			Blz. 218
		
			
			Mijlpalen Bestuur
		
	
 
	- 
			Blz. 219
		
			
			Dashboard
		
	
 
	- 
			Blz. 220
		
			
			6.4.1 Burgerparticipatie
		
			
	- 
			Blz. 221
		
			
			Wat willen we bereiken?
		
			
	- 
			Blz. 222
		
			
			We zorgen dat iedereen inbreng en invloed kan hebben op zijn leefomgeving en mee kan doen.
		
			
	- 
			Blz. 223
		
			
			Participatiebeleid en Participatie- en inspraakverordening
		
	
 
			
	 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 224
		
			
			6.4.2 Continue taken
		
			
	- 
			Blz. 225
		
			
			Wat willen we bereiken?
		
			
	- 
			Blz. 226
		
			
			Continue taken
		
			
	- 
			Blz. 227
		
			
			Lokale Inclusie Agenda
		
	
 
			
	 
			
	 
			
	 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 228
		
			
			Paragrafen
		
			
	- 
			Blz. 229
		
			
			7.1 Majeure projecten
		
			
	- 
			Blz. 230
		
			
			Wat willen we bereiken?
		
			
	- 
			Blz. 231
		
			
			Majeur project implementatie omgevingswet
		
			
	- 
			Blz. 232
		
			
			MP implementatie omgevingswet stand van zaken communicatie
		
	
 
	- 
			Blz. 233
		
			
			MP implementatie omgevingswet stand van zaken geld
		
	
 
	- 
			Blz. 234
		
			
			MP implementatie omgevingswet stand van zaken informatie
		
	
 
	- 
			Blz. 235
		
			
			MP implementatie omgevingswet stand van zaken kwaliteit
		
	
 
	- 
			Blz. 236
		
			
			MP implementatie omgevingswet stand van zaken organisatie
		
	
 
	- 
			Blz. 237
		
			
			MP implementatie omgevingswet stand van zaken risico's
		
	
 
	- 
			Blz. 238
		
			
			MP implementatie omgevingswet stand van zaken tijd
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 239
		
			
			Majeur project revitalisering gemeentelijk accommodatiebeleid
		
			
	- 
			Blz. 240
		
			
			MP Revitalisering gem. accomm. stand van zaken communicatie
		
	
 
	- 
			Blz. 241
		
			
			MP Revitalisering gem. accomm. stand van zaken geld
		
	
 
	- 
			Blz. 242
		
			
			MP Revitalisering gem. accomm. stand van zaken informatie
		
	
 
	- 
			Blz. 243
		
			
			MP Revitalisering gem. accomm. stand van zaken kwaliteit
		
	
 
	- 
			Blz. 244
		
			
			MP Revitalisering gem. accomm. stand van zaken organisatie
		
	
 
	- 
			Blz. 245
		
			
			MP Revitalisering gem. accomm. stand van zaken risico's
		
	
 
	- 
			Blz. 246
		
			
			MP Revitalisering gem. accomm. stand van zaken tijd
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 247
		
			
			Majeur project Scheldekwartier
		
			
	- 
			Blz. 248
		
			
			MP Scheldekwartier stand van zaken communicatie
		
	
 
	- 
			Blz. 249
		
			
			MP Scheldekwartier stand van zaken geld
		
	
 
	- 
			Blz. 250
		
			
			MP Scheldekwartier stand van zaken informatie
		
	
 
	- 
			Blz. 251
		
			
			MP Scheldekwartier stand van zaken kwaliteit
		
	
 
	- 
			Blz. 252
		
			
			MP Scheldekwartier stand van zaken organisatie
		
	
 
	- 
			Blz. 253
		
			
			MP Scheldekwartier stand van zaken risico's
		
	
 
	- 
			Blz. 254
		
			
			MP Scheldekwartier stand van zaken tijd
		
	
 
			
	 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 255
		
			
			7.2 WIZ (Wind in de zeilen)
		
	
 
	- 
			Blz. 256
		
			
			7.3 Taakstelling 2024-2027
		
			
	- 
			Blz. 257
		
			
			Voortgang taakstelling
		
	
 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 258
		
			
			Bijlagen
		
			
	- 
			Blz. 259
		
			
			Bijlage 1: Reserves & voorzieningen
		
			
	- 
			Blz. 260
		
			
			Reserves
		
	
 
	- 
			Blz. 261
		
			
			Voorzieningen
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 262
		
			
			Bijlage 2: Overzicht lopende kredieten
		
			
	- 
			Blz. 263
		
			
			Inleiding
		
	
 
	- 
			Blz. 264
		
			
			Afsluiten kredieten
		
	
 
	- 
			Blz. 265
		
			
			Nieuw krediet
		
	
 
	- 
			Blz. 266
		
			
			Kredieten uit 2025 naar voren halen
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 267
		
			
			Bijlage 3: Begrotingswijzigingen
		
			
	- 
			Blz. 268
		
			
			Aansluiting 5e begrotingswijziging
		
	
 
	- 
			Blz. 269
		
			
			5e begrotingswijziging incl. saldo
		
	
 
	- 
			Blz. 270
		
			
			Aansluiting 5e begrotingswijziging 2024 met tabel 2.2 Resultaten 1e bestuursrapportage 2024
		
	
 
	- 
			Blz. 271
		
			
			Aansluiting 6e begrotingswijziging
		
	
 
			
	 
			
	 
			
	 
	- 
		
			
			Indicatoren/activiteiten
		
	
 
	- 
		
			
			Overzicht
		
	
 
	- 
		
			
			Zoeken
		
	
 
	- 
		
			
			Publicatie bijlagen
		
	
 
	- 
		
			
			Contact
		
	
 
	- 
		
			
			PrivacyStatement
		
	
 
	- 
		
			
			Sitemap